
Als het om mijzelf gaat, ken ik "Over de rooie" eigenlijk alleen maar van biljart. Om mij boos te krijgen moet je echt wel je best doen - en wie me over de rooie kan laten gaan, verdient een vetleren medaille. Nog sterker: wie in staat is om mij tot onredelijkheid, onbeschoftheid en onaangepast gedrag te brengen, heeft recht op een plek in het Guinness Book of Records.
Welaan: roep de notaris erbij, want Ziggo is het gelukt.
We zijn met Boss & Wijnhoven overgegaan op het 'Alles-in-1'-pakket van Ziggo. Het hoe en wat regelden we met lange telefoongesprekken in oktober. Het zou probleemloos verlopen op 22 december. Niet dus en nu is het eind januari en hebben we nog steeds geen telefoon. Wat ik allemaal aan 'verklaringen' en aanpalende smoezen te horen heb gekregen, de afgelopen weken ...
Vorige week vrijdag gooide ik onbeschoft de telefoon op de figuurlijke haak tijdens een gesprek met Ziggo-medewerker Johan. Had hij alle begrip voor. En hij verzekerde mij dat vandaag, 24 januari, alles tiptop in orde zou zijn. Vandaag gooide ik wederom de hoorn op de haak, weer in een gesprek met Ziggo-medewerker Johan. Dat nam hij me wel kwalijk. Zo wilde hij niet behandeld worden. Het lukte mij ... ik bood mijn excuses aan. Inderdaad: gesprek onderbreken is onbeleefd.
Overigens tipte Ziggo-medewerker Johan mij vorige week al om een claim in te dienen bij zijn werkgever. Mijn reactie: Ik moet er niet aan denken, want dan zal ik alle ellende van de afgelopen tijd op papier moeten zetten. Zoveel negatieve energie ...
Telefoon hebben we bij Boss & Wijnhoven nog steeds niet. Maar 1 ding is Ziggo alles in enen wel gelukt: ik kan niet eens meer de boosheid van me afschrijven.
24-01-2012